July 2, 2016

Juni.


1. Housewarmingcadeautje van de collega's. #topcollegas! // 2. Etentje met de vriendinnetjes // 3. De hamburger die ik toen had met steppegras... Njammie! // 4. Schattige Fons // 5. Oké, letterlijk de tweede dag dat ik met de fiets naar het werk ging, ging ik al verschrikkelijk hard op mijn bek (ja, de twééde dag). Met deze blauwe plek als resultaat // 6. Verjaardagsontbijt van het Lief // 7. ... gevolgd door een verrassingswellness! Zalige namiddag! // 8. Nog eens die schattige Fons... bij ons in bed deze keer // 9. Felicitaties voor mijn verjaardag op het werk gebeurt zo // 10. De nieuwe tafel is gearriveerd! // 11. Tweede ontbijtje van de maand! // 12. Quality time het Lief... Samen naar de Antwerpse zonsondergang kijken // 13. De Antwerpse zonsondergang in kwestie // 14. Daarna nog even langs Bocadero (ein-de-lijk) // 15. Dag van de collega = tulpenorigami op het werk (a.k.a. een halfuur gefrustreerd papiertjes vouwen // 16. Supporteren voor onze Rode Duivels voor de match tegen Hongarije samen met the Fonz... Toen hielp het nog (vandaag is de teleurstelling enorm!)

No comments:

Post a Comment