October 1, 2016

September.

September lijkt wel voorbij gevlogen! Onze reis naar Cuba zit er jammer genoeg al op, en ik ga jullie daar alles later nog in detail over vertellen maar hieronder vind je alvast een sneakpeak ;) Aangezien 'naar Cuba gaan' pretty much de enige activiteit van september was, zijn de foto's vooral van daar afkomstig!
1. Op 1 september werd onze Fons 1 jaar en dat moest gevierd worden. Omdat katten geen chocoladetaart lusten, had ik daarom 1 van zijn lievelingsgerechtjes (vis) met kaarsjes versierd. Of ja, ik hield het kaarsje vast voor de show zodat hij zich niet zou verbranden :D // 2. Op de luchthaven profiteerde ik er nog even van en nam ik nog snel een koffie bij Starbucks. De naam hadden ze wel verkeerd geschreven... // 3. Onze reis begon al goed, op de eerste vlucht naar Madrid kreeg ik een upgrade naar business class (als enige.. Ik zat daar dus 2u alleen... in de kou!!) // 4. Maar kijk.. na bijna 24u te reizen, was dit onze eerste blik op Cuba. De moeite toch? // 5. Dit beeld zie je overal in Cuba. "den Ché" is daar een ware volksheld en zijn afbeelding is wijdverspreid doorheen het land. En die uitspraak "Hasta la victoria siempre" zie je misschien zelfs nog veel meer // 6. Een uitstapje met de catamaran // 7. Selfie met het Lief // 8. Bloemetjes in de Sierra Maestra // 9. Muurschildering in Trinidad // 10. Een foto die één van onze groepsgenoten heeft getrokken van het Lief en ik in een typische Cubaanse taxi // 11. Het goeie leven he? // 12. Al op de terugweg naar huis. Een laatste selfie met deze crazy ladies // 13. Ik stond snel terug met beide benen op de grond: alle was na onze reis... Ik geef het toe... Ik ben nog altijd niet volledig klaar :D // 14. Tijdens mijn verlof zijn ze op het werk begonnen met thuiswerken. Ik begon er wat later mee en testte de infrastructuur alvast uit. Dat ging niet vlekkeloos maar ik denk dat het ondertussen gelukt is. We zullen maandag zien, dan is het mijn eerste thuiswerkdag! WOOP WOOP! // 15. Onze Fons heeft mij wel gemist toen ik in Cuba was, denk ik (ik hem ook hoor! HEEL VEEL zelfs). Hij was nog nooit zo aanhankelijk als de laatste week // 16. Hij checkt zelfs samen blogs uit met mij!

No comments:

Post a Comment