December 3, 2016

November.

November

1. We brachten de eerste november door bij familie; wafelenbak en pannenkoeken! Ze hadden er deze heerlijke prossecco. Moest ik even vastleggen voor wanneer ik zelf nog eens naar de winkel ging ;) // 2. Blogs lezen met Fons ♥ // 3. Lezen in bed met Fons op mijn schoot... Kan het nog beter worden? ;) // 4. Jonas op de boekenbeurs bij een foto van zijn idool. :D // 5. Carrot cupcake van Momade... Njammie! // 6. Etentje met een paar lieve collegaatjes bij Backyard // 7. Wij geraken niet uit beeeeheeeeed. // 8. Eén van de moeilijkste dingen in het leven: schoenen kiezen! (ik ging uiteindelijk voor de linkse) // 9. Etentje met de familie van het Lief: chocomousseeeeeee // 10. Snapchat ♥ // 11. Verstoppertje spelen // 12. Hoe Stephanie en ik eruit zien na een lange werkdag #snapchat // 13. Verse bloemetjes in huis // 14. Stephanie's zalmburger uitproberen (lekker, lekker!)

1 comment:

  1. Kwas al effkes aant denken dat de Jonas den Jamie écht ontmoet had! Maar al een geluk, ik ben toch nog steeds een beetje closer geweest me den Jamie door in 1 van zijn restaurants te gaan eten..

    ReplyDelete