January 25, 2017

Fisheyefoto's.

 fisheye foto - argentinië
1 van mijn doelen voor mijn 26ste verjaardag was om een rolletje van mijn fisheye camera op te trekken. Voor ik daaraan kon beginnen, moest ik het vorige rolletje natuurlijk nog wel optrekken. Nu, of ik het nieuwe rolletje krijg opgetrokken, zal de tijd uitwijzen (ik heb momenteel een beetje problemen met mijn camera 😅) maar ik kan alvast de foto's van het vorige rolletje laten zien. Zoals elke keer zaten er ook een aantal mislukte foto's bij - blijven oefenen, Van de Sande - maar niet alles draaide slecht uit. Hieronder zie je de leukste foto's uit het rijtje.
fisheye - antwerpen
Antwerpen
fisheye - pairi daiza
Pairi Daiza
fisheye - Disneyland
Disneyland
fisheye - tuin
Tuin
fisheye - argentinië
Iguazu falls - Argentinië
fisheye - pairi daiza
Pairi Daiza

1 comment:

  1. oooh zo cool dat je kan double exposeren met je fisheye :D Ik heb een fisheye 1 en denk niet dat ik dat kan :'( Leuke foto's :D

    ReplyDelete