August 2, 2017

Juli.

Hier een klein overzicht hoe mijn maand eruit zag... Hint, veel eten, enkele babybezoekjes (niet allemaal gedocumenteerd) en enkele tussenstops bij onze (nieuwe) favoriete hotspots hier in Antwerpen. We kwamen trouwens ook heel wat te weten over onze reis naar Indonesië en ontmoetten onze medereizigers al, maar daarover vertel ik jullie alles wanneer we terug zijn van de reis!

Juli 2017 - a floral sunset

1. Onze Fons drinkt graag mijn drinken op. Elegant he? // 2. Viskeskermis met de mama en de papa... en het Lief natuurlijk // 3. Ik vierde mijn verjaardag wat later met mijn vriendinnetjes door bij Lazy Jack te gaan eten // 4. Babybezoekjes! // 5. Mijn mama en papa trakteerden ons ook op een etentje bij Pulled voor mijn verjaardag // 6. Fons deed graag mee met mijn week elke dag yoga doen // 7. Ook met mijn andere vriendinnen ging ik een cocktail drinken voor mijn verjaardag // 8. Dit simpel dessertje stond ook een paar keer op het menu om drang naar zoet wat te stillen // 9. We gingen ook naar de Gentse Feesten, waar het Lief een gratis Duvel kreeg als hij zich liet filmen terwijl hij hem uitschonk // 10. Lunchen bij Kaffeenini // 11. en dineren bij Backyard // 12. en dessert bij Ben & Jerry! 😉 Er is een scoopstore in Antwerpen nu! WOOP WOOP! // 13. Ook op de feestdag gingen het Lief en ik iets drinken, dit keer bij één van onze favoriete plekjes: Perruche // 14. maar we ontdekten ook Viggo's // 15. Ik heb de laatste tijd nogal wat pakjes besteld (overal zo'n beetje) en onze Fons is fan van de dozen waarin het geleverd wordt // 16. En tot slot kocht ik nog een boeket voor 5 EUR op de markt... Daar kan je niet mee sukkelen, toch? 

No comments:

Post a Comment