September 30, 2017

Online kleding verkopen via United Wardrobe.


Zoals ik eerder dit jaar al vermeldde in mijn 26 before 27-lijst, is het één van mijn doelen dit jaar om online (want dat is het gemakkelijkste) wat kleren te verkopen. Jullie weten misschien nog dat ik (een klein) probleem heb met het kopen van kleding. Koopziek, zou je bijna kunnen zeggen. Nu, als gevolg hiervan heb ik natuurlijk heel wat kledingstukken/schoenen in mijn kast hangen/staan die amper gedragen zijn en waar ik om dezelfde reden geen afscheid van kan nemen.

Ik vrees dat ik mij in het verleden vaak heb laten verleiden om kleding of schoenen te kopen die toch niet helemaal mijn ding waren. Sterker nog, er zitten zelfs items bij die nooit gepast hebben maar die ik om één of andere duistere reden dus wél gekocht heb. Met andere woorden, in nog erg goede staat, maar ik kan (of wil) er niks mee aanvangen. Maar kleren die in zo'n goede staat zijn, kan ik toch niet zomaar weggooien? Verkopen leek mij dus de ideale oplossing, zo verdien ik misschien nog een centje aan al die miskopen ook!


Via een blogpost leerde ik United Wardrobe kennen en het leek mij een goede manier om mijn kleren online te koop te zetten. Dus maakte ik een account aan en begon alvast wat foto's te trekken van enkele van mijn kleren en schoenen. Erg handig is dat ze ook een app hebben en ik geef toe dat ik het meeste eigenlijk via de app doe. Ik vind het erg gebruiksvriendelijk; je maakt gewoon foto's met je smartphone, laadt ze op in de app en het is erg makkelijk om de rest van de details (soort kleding, kleur, prijs, staat van het kledingstuk, etc.) toe te voegen. Binnen enkele minuten staat je kledingstuk online!

Ik zou jullie graag updaten over hoe mijn verdere ervaringen met de app/website zijn, maar daarvoor moet ik natuurlijk eerst iets verkopen! De kledingcollectie die online staat is tot hier toe nog niet erg groot - ik maak er snel werk van om alle kledingstukken te fotograferen - maar als je op zoek bent naar een nieuw paar (zomer)schoenen (oké, misschien ben ik wat laat met mijn promotieblogpost), heb ik alvast enkele exemplaren voor je klaar staan. Neem dus gerust hier een kijkje en wie weet vind je iets wat je leuk vindt! En misschien ook niet. Dat is ook oké 😄

No comments:

Post a Comment