December 17, 2016

Linklove: holiday edition.

Kerst komt dichter en dichterbij (jeeeej, bijna een weekje vakantie!) en ik kom steeds meer in de sfeer. Zeker na het mini-kerstfeestje dat we al hadden op het werk. De kerstmarkt staat er,  cadeautjes onder de boom, ... . Jep, ik ben er klaar voor. Omdat kerstmis de tijd van liefde en samen zijn is, dacht ik om de liefde terug te geven en de leukste kerstposts die ik terug vond op het wereldwijde web met jullie te delen. Share the love!


1. DIY Winterdorp van A Beautiful Mess. Lijkt me net iets te moeilijk om zelf te proberen maar het ziet er wel heel schattig uit! // 2. Bladerdeegkoekjes van Christmaholic. Perfecte site voor deze tijd van het jaar! En de bladerdeeghapjes zijn perfect om je soep mee af te werken voor diegenen die soep zouden serveren met de kerstdagen // 3. Wat is er beter dan in de winter in de zetel kruipen on der een dekentje met een kopje chocolademelk? Dit recept van missisn ziet er alvast heerlijk uit.. Alleen jammer dat ik er geen bal van versta! Google Translate to the rescue ;) // 4. Tijdens deze periode van het jaar ga ik vaak in full on kerstmodus. Mijn achtergrond veranderen hoort daar ook bij (al kan ik dit jaar geen afscheid nemen van de foto van Fons). Hier vind je alvast leuke inspiratie. // 5. Dit jaar staat onze allereerste kerstboom en het is een work in progress. Ik ben er gewoon niet helemaal tevreden over. Daarnaast hebben we een valse kerstboom (boehoe, maar ik ben allergisch) dus moeten we een manier vinden om die lelijke poot te verbergen. Ik ben geen handige harriëtte, maar deze DIY ziet eruit alsof ik hem ook zou kunnen... Maar ik ga toch gewoon een dekentje kopen, denk ik ;) // 6. Kerstcadeautjes kopen is niet altijd gemakkelijk, daarom zijn lijstjes met tips altijd heel gemakkelijk.. Voor diegenen die mij persoonlijk kennen, deze tips voor cadeautjes voor een zoetekauw zijn hééééél interessant ;) // 7. Wat voor schattige marshmallows! Dit wil ik zéker eens proberen! // 8. De laatste DIY, maar ook deze is heel leuk en het haalt de winter/kerstsfeer onmiddellijk in huis // 9. En hoe beter afsluiten dan met een cocktail? Margarita's please! Met dit aperitief zit je zeker goed! ;)

No comments:

Post a Comment